Formularz zgłoszeń naruszeń - do pobrania

 

Kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

REJESTR WYBORCÓW
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Telefon służbowy : 588-22-01 w. 40
e-mail wydziału : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny przyjęć klientów : 7.30-15.30

Sposób udostępnienia danych : 
dokument do pobrania : wniosek o udostępnienie rejestru wyborców
osoba upoważniona do udostępnienia danych: burmistrz, naczelnik wydziału lub pracownik ewidencji ludności


ZBIÓR MELDUNKOWY, zbiór PESEL oraz ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Telefon służbowy : 588-22-01 w. 40
e-mail wydziału : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
godziny przyjęć klientów : 7.30-15.30

Sposób udostępniania danych :
dokument do pobrania : wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
- osoba upoważniona do udostępnienia danych: burmistrz, naczelnik wydziału lub pracownik ewidencji ludności,
- do wniosku o udostępnienie jednostkowych danych dołącza się dowód dokonania opłaty - 31zł, którą wnosi się do kasy urzędu miejskiego lub na rachunek bankowy,
- organ prowadzący zbiory meldunkowe, zbiór PESEL oraz ewidencję wydanych i utraconych dowodów osobistych na pisemny wniosek zainteresowanej osoby, może wydać, w formie zaświadczenia, pełny odpis przetworzonych danych dotyczących tej osoby i zaświadczenie może mieć formę wydruku z aktualnego programu informatycznego,
- termin załatwienia sprawy, niezwłocznie lub do 7 dni od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.
Organ prowadzący zbiory meldunkowe(...) udziela odpowiedzi na wniosek i udostepnia dane podmiotom, jeżeli przedstawiają podstawę prawną żądanej informacji a udzielona odpowiedź nie narusza prawa,
- burmistrz rozpatrując wniosek odmawia w drodze decyzji administracyjnej udostępnienia danych osobowych, jeżeli udostępnienie danych spowodowałoby naruszenie dóbr osoby, której dane dotyczą, lub innych osób,
- tryb odwoławczy : odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Pomorskiego w Gdańsku, za pośrednictwem Burmistrza Skarszew, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. 

Wydanie dowodu osobistego :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druk do pobrania : wniosek o wydanie dowodu osobistego
- termin załatwienia sprawy 30 dni
- od dnia 1 stycznia 2010 r. dowody osobiste wydawane są bezpłatnie. Art. 36 a ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych został uchylony ustawą z dnia 9 stycznia 2009r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2009r. Nr 39, poz. 306),

Zameldowanie pod wskazanym adresem :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druki do pobrania :
a) zgłoszenie pobytu stałego,
b) zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 2 miesiące,
- termin załatwienia sprawy : niezwłocznie

Wymeldowanie z miejsca pobytu :
- miejsce załatwienia sprawy pok. Nr 6 urzędu miejskiego
- wydział organizacyjny i spraw obywatelskich
- druki do pobrania :
a) zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego,
b) zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące
- termin załatwienia sprawy : niezwłocznie

Kierownik USC Justyna Czaplewska

pokój nr 7, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Anna Ryckowska - referent ds. obsługi dowodów osobistych i ewidencji ludności

pokój nr 6, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kordian Pawella - referent ds. obsługi dowodów osobistych

pokój nr 6, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Testament

Sporządzenie testamentu

Sprostowanie aktu stanu cywilnego

Informacja w sprawie sprostowania

Wniosek o sprostowanie aktu

Wzór pełnomocnictwa

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym w wersji elektronicznej

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Wniosek o wydanie aktu stanu cywilnego 

Informacja w sprawie wydania aktu

Pełnomocnictwo do wydania aktu

Wniosek o wydanie aktu

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Informacja w sprawie uzupełnienia aktu

Wzór pełnomocnictwa

Wniosek o uzupełnienie aktu

Transkrypcja aktu stanu cywilnego

Informacja w sprawie transkrypcji aktu

Pełnomocnictwo

Wniosek o transkrypcję aktu urodzenia

Wniosek o transkrypcję aktu małżeństwa

Wniosek o transkrypcję aktu zgonu  

Zmiana imion i nazwiska

Podstawa prawna

Wniosek o zmianę imienia lub nazwiska

Oświadczenie drugiego rodzica (opiekuna prawnego) o zgodzie na zmianę imienia lub nazwiska

Oświadczenie dziecka w wieku powyżej 13 lat o zgodzie na zmianę jego imienia lub nazwiska

Informacje ws. wydawania dokumentów z rejestru stanu cywilnego

Wniosek o nadanie numeru PESEL

Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego

Instrukcja wykonywania zdjęć

Zgłoszenie pobytu stałego

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Zgłoszenie pobytu czasowego 

Zgłoszenie wymeldowanie z miejsca  pobytu stałego

Wykaz pracowników z podziałem na funkcje :

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Krzysztof Garczewski

tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Małgorzata Hering – insp. ds. obsługi sekretariatu

pokój nr 15, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agata Michałek - podinsp. ds. administracyjno-organizacyjnych

pokój nr 15, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adam Becker – insp. ds. obsługi administracji i kadr, pełnomocnik wyborczy

pokój nr 21, tel. 58 588 22 01 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcin Komar - informatyk 

pokój nr 11, pokój nr 19, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ryszard Flissikowski - Radca Prawny 

pokój nr 18, tel. 58 588 22 01 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rafał Kłopotek – insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i spółek komunalnych

pokój nr 19, tel. 58 588 22 01 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grzegorz Thiel - podinsp. ds. Obronnych i Zarządzania Kryzysowego

pok. nr 23, tel. 58 588 22 01

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tomasz Gularski - audytor wewnętrzny

pok. nr 18, tel. 58 588 22 01

Biuro do spraw Ochrony Przeciwpożarowej i Obrony Cywilnej:

Kamil Szynwelski – Komendant Gminnej Ochrony Przeciwpożarowej

pokój nr 23, tel. 58 588 22 01 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Radosław Gdaniec – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
  • Patryk Turau – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej
  • Sławomir Szwarc – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej